Armatele marilor puteri trec granița în zona SF. Casca aceasta dotată cu software augmented reality va intra în dotarea soldaților americani din zonele operaționale. Pe ecran, vor primi informații vizuale care îi vor face mai eficienți.
Casca este creația Microsoft și funcționează pe tehnologia HoloLens. Compania va încasa 22 de miliarde de dolari pentru livrarea a 120.000 de căști AR plus servicii adiacente cum ar fi stocarea în cloud. Analiștii militari spun că aceste gadgeturi sunt mult mai sofisticate decât sunt prezentate public.
Așa că atunci când te mai uiți la filme cu armatele viitorului, să știi că o parte din echipamentele pe care le vezi în poveste vor apărea și în realitate la un moment dat.
(detalii)
Dacă ai iPhone, încearcă aplicația Avatarify. E un bun exemplu de deep fake, copilul nefericit și psihopat al inteligenței artificiale, vedeta TikTok mai nou, dar care a făcut rău deja unor zeci de mii de oameni.
Un documentar despre distopia deep fake, de citit în tihnă.
Speranța
S-ar putea ca pădurile virgine din România, bogăție naturală inestimabilă, să fie salvate totuși cu ajutorul inteligenței artificiale și al pădurarilor digitali. Povestea - cum funcționează.
Capodopere: căștile Beoplay H95 de la Bang & Olufsen
Dacă ai ca deviză personală Mă străduiesc să cumpăr cele mai bune produse din lume, articolul de față este fix pentru tine.
Căștile wireless Beoplay H95 povestesc prin performanțe despre o istorie de 95 de ani, de când maeștrii Bang & Olufsen se ambiționează să obțină cel mai bun sunet posibil.
Ușoare, Beoplay H95 au fost gândite pentru perioade îndelungate de utilizare. Te vei simți confortabil când vei așeza peste urechi cupele ovale din spuma cu memorie, învelite în piele fină.
Funcția Adaptive Active Noise Cancellation analizează mediul în care utilizezi căștile și și-l curăță de zgomotele iritante. Astfel, experiența devine imersivă când asculți muzică, vorbești la telefon sau când vrei să nu te deranjeze niciun sunet în orele de relaxare.
Echipate cu două drivere din titan de 40mm cu magneti neodymium, căștile Bang & Olufsen sunt pliabile și vin cu o carcasă de aluminiu robustă pentru protecție atunci când călătorești.
Te întrebi probabil cât funcționează între încărcări. Autonomia e foarte bună: până la 38 de ore - cu funcția de anulare zgomot activă.
Le cumperi de aici.
Voltswagen
Știu că știți povestea, dar o spun încă o dată pentru că mi-a plăcut acest stunt Volkswagen care a anunțat (și destui au crezut) că-și schimbă brandul pe teritoriul SUA în Voltswagen. Volts, adică electric, nu?
Anunțul e doar o componentă a campaniei de brand pentru noul SUV WV electric, pe numele său ID.4. Iar celor care au crezut li s-a explicat că suntem în preajma lui 1 aprilie.
PS: Comunicatorii din zona auto electrice sunt sub presiunea permanentă a bugetelor. Când clientul se enervează, le aduce aminte că Tesla n-a cheltuit un singur dolar pe marketing în toată istoria sa. Se non è vero, è ben trovato :)
Speed-dating online în 3 minute
Ai toate aplicațiile de dating instalate în telefon, într-un folder făcut special pentru ele, dar te-ai plictisit de swipe left și foarte puțin swipe right? Couple.ro, o platformă de speed-dating din România, îți promite că te va scăpa de întrebările banale pe care le primești la primele conversații… în doar 3 minute. Cum funcționează aceste întâlniri? Simplu: te înscrii pe site, primești un email cu link-ul pentru eveniment, iar în fiecare joi, de la ora 20:00, încep discuțiile. Față în față (din intimitatea casei tale), dar online. Cu cel puțin 20 persoane de sex opus. La finalul fiecărei întâlniri ai trei opțiuni: Îmi place / Doar Prieteni / Nu-mi place pentru a-i da un calificativ interlocutorului. Dacă și el/ea a optat pentru aceeași preferință, la finalul serii vei primi datele lui/ei. Fun and casual :)
Înscrierile sunt gratuite, dar necesită un cont (care se face rapid și ușor), iar locurile sunt limitate. Rezervați-vă o seară de joi pentru socializare online cu oameni care își doresc același lucru ca voi: pasiune la prima conexiune. Best of luck & click aici.
(guest post)
Scurte
O tânără de 17 ani a inventat firele de sutură chirurgicală care își schimbă culoarea dacă apare vreo infecție a plăgii. Ideea e simplă: sucul de sfeclă își modifică nuanța în funcție pe pH-ul mediului. Un fir chirurgical impregnat cu extract de sfeclă „sesizează” când apare o inflamație (crește pH-ul) și dă alarma prin modificarea culorii. Tehnologia este gândită mai ales pentru țările sărace, în care rata mortalității postoperatorie e ridicată.
Dacă știi doar vag ce înseamnă Business Email Compromise sau doxing și lucrezi într-o organizație mai măricică, intră trei minute aici. Îți va prinde bine.
Apple a cumpărat 25 de companii specializate în inteligență artificială în ultimii cinci ani, mai multe decât rivalii Google sau Microsoft. De ce ne interesează pe noi asta?
Pentru că aceste achiziții vor aduce funcții noi și nemaivăzute la viitoarele iPhone-uri, dar și la alte produse marcate cu măr. (sursa)Pentru a diminua oboseala acumulată din cauza muncii remote, managementul Citigroup a declarat ultima zi a săptămânii de lucru "Zoom-Free Fridays" și i-a încurajat pe angajați să limiteze colaborarea online după orele de lucru.
Până în 2050, fumatul țigărilor tradiționale, cu tutun aprins, ar putea dispărea complet din țările dezvoltate.
Ce mecanism perfect e o pisică.
Cum să lucrezi deștept cu Google Chrome. Dacă preferi Chrome. Unii, nu - spun că mănâncă prea multe resurse.
Welcome to the Petriarchy. Industria serviciilor pentru animale de casă (hrană, vet, accesorii etc) va ajunge în SUA la 275 miliarde de dolari până în 2030 - prognozează Morgan Stanley.
Suma depășește cu 25 de miliarde întreg PIB-ul României din 2019. (Bloomberg)Civilization se aude pe
Poate ți-a scăpat: Să învățăm un termen util: „tall poppies”
În unele organizații întâlnim angajați de tip „tall poppies”. Aceștia își asigură succesul profesional plus salarii pe măsură și pe baza talentului de a selecta știrile și informațiile cu adevărat relevante, cele care indică tendințele în domeniul unde lucrează, de pildă, și pe care le pot exploata cu succes în construirea imaginii de competență.
Viitorologul Richard Watson ne îndeamnă să cultivăm pe cât posibil aceste persoane care scot capul din mulțimea mai mult sau mai puțin mediocră, pentru că sunt surse bune de informație cu adevărat utilă. Este unul dintre sfaturile sale din seria cum să citim mai puține știri, dar să fim mai bine informați.
Alte sugestii:
Relaxează-te. Dacă știrea este importantă, va ajunge în mod sigur și la tine. Nu trebuie să îngurgitezi 24/7 un noian de informații la întâmplare, pe care le vei uita de altfel repede.
Renunță să mai consumi știri seara și o zi pe săptămână. Oprește zgomotul media. Asta îți va permite să gândești și să devii mai inteligent, pentru că nu îți va mai păsa unde se bulucește mulțimea.
Rupe rutina. Citește cărți și reviste din afara zonei tale de interes obișnuit. Stai de vorbă cu persoane interesante din alte domenii decât în cele în care activezi.
În fine, eu am parafrazat doar câteva dintre sfaturile lui Watson.
Apropo, se mândrește că nu are cont de Twitter. (din Civilization #17)
Arta dominoului
Lily Hevesh început să facă instalații cu piese de domino de la 10 ani. Astăzi la 22 de ani, canalul ei de Youtube a depășit 1 miliard de vizualizări și 3 milioane de abonați.
Pentru aranjamentul din acest clip (115 milioane de vizualizări) a folosit 15.000 de piese și a muncit 25 de ore.
Lily este un bun exemplu de producător de conținut online care ajunge la prosperitate pentru că propune o nișă inedită și spectaculoasă. Plus perseverență, evident, pentru că milioane de abonați nu vin peste noapte.