Cum e lumea? Zdruncinată. Mai crede în talismane? Da. Atunci, hai să le mai dăm niște ouă.
Compania Orijin din Canada a strâns rapid pe kickstarter 325.000 de dolari de la investitori (și suma crește în continuare), promițându-le niște ouă realizate din cuarț și alte roci despre care ezoteriștii spun că ar avea diverse puteri. Ce faci cu respectivele ouă? Le ții în podul palmei când meditezi sau te joci - și te echilibrezi, lasă să se înțeleagă Orijin.
De ce povestea asta, aici pe Civilization? Pentru că e sugestivă pentru vremurile acestea tensionate. Mulți ne agățăm de orice credem că ne-ar face bine.
Altfel, sloganul Orijin It's Time To Slow Down nu e deloc aplicabil când se pune problema supraviețuirii. Dar vinde foarte bine.
Și dacă tot am deschis subiectul, The Breathing App este apreciată pentru că e simplă și eficientă, nu vine cu gamification, mantre, povești, asane, advertising. Te (re)învață să respiri, cu beneficii pe care nu trebuie să le mai explicăm.
Pentru Android și pentru iOS.
Cine a copiat pe cine?
M-a distrat această compilație de reclame din timpul pandemiei. E bizar cât de tare seamănă între ele. Par executate de o singură agenție.
Aceeași muzică sobră de pian, aceleași cuvinte mari rostite dramatic de voice over: people, family, now, more than ever, home, together etc.
Unii dau ca explicație pentru aceste clipuri, care arată toate la fel, restricțiile bugetare (astfel că a fost folosit mult conținut royalty free și stock) plus dificultăți de reunire pentru filmări proaspete.
Alții, răutăcioși, spun că agențiile atât pot în condiții dificile.
Clipul merită văzut cap-coadă, cu sunet:
Ultra deștept și ultra capabil: Prestigio IDS Hand Sanitizer.
Îți spun că îți trebuie la firmă
În mod sigur și neapărat îți trebuie la firmă și pentru angajați, și pentru vizitatori, și pentru cumpărătorii care îți trec pragul - pandemia e departe de a-și lua la revedere de la noi.
Mi-a atras atenția pentru că e un fel de Leonardo da Vinci al dispozitivelor sanitare anti-pandemie. Adică știe multe, face multe și e cel mai deștept astfel de dispozitiv de pe piață.
Vorbim de Prestigio IDS Hand Sanitizer, livrat de ASBIS. Urmează lunga listă a capabilităților sale.
Are încorporat un dozator automat de dezinfectant pentru mâini cu capacitatea de trei litri.
Dar pe lângă acesta, găsim un senzor care măsoară temperatura celor ce se apropie la o jumătate de metru, o afișează pe un ecran și emite un semnal sonor dacă detectează febră.
Următoarea caracteristică chiar m-a surprins: Prestigio IDS Hand Sanitizer vine cu un computer integrat bazat pe Android 7.1. La ce folosește?
De exemplu, permite utilizarea dispozitivului împreună cu software-ul specializat Prestigio-Addreality, pentru crearea, configurarea și gestionarea campaniilor de publicitate de la distanță, pe mai multe dispozitive în timp real. Unde afișăm reclamele administrate de computer? Tot pe Prestigio IDS Hand Sanitizer, evident, pentru că este dotat și cu un ecran Full HD de 21,5 de inci, luminos și clar. Pe un astfel de ecran de calitate puteți rula conținut static sau dinamic, promoții și orice alte informații de marketing. Cu sunet, firește, deoarece difuzoarele încorporate adaugă efecte sonore și vă fac campaniile publicitare mai atrăgătoare.
Și în fine, camera frontală încorporată de 2MP permite configurarea de campanii publicitare direcționate către grupuri țintă și colectarea de date analitice.
Reglabil pe înălțime, cu carcasă metalică și cu afisajul protejat de sticlă securizată de 3 mm, dispozitivul este pregătit pentru orice spațiu interior.
Detalii despre Prestigio IDS Hand Sanitizer, aici.
Pentru informații legate de disponibilitate și preț vă rugăm să trimiteți un mesaj la sales@asbis.ro
Limbaj frust, vienez
Apropo de copy în advertising. Am discutat cu Valentin Vesa despre acest afiș pe care l-a fotografiat în Viena, de susținere a unei campanii de curățenie a orașului. În stânga jos, scrie alb pe verde „Nu fi porc!”. E de bănuit că a fost eficient.
Civilization Premium
Am lansat varianta cu plată a acestui newsletter, Civilization.
(Edițiile Civilization free, cu știri pe care nu le prea citiți în altă parte, vor apărea în continuare, relax 🙂
În varianta cu plată voi publica trei documentare speciale pe lună, rezervate strict abonaților, la un fee rezonabil de 10$ lunar sau 70$ pe un an întreg.
Tema: tehnologiile emergente.
Dincolo de telefoane sau televizoare smart, de controversele privind rețelele sociale, se dezvoltă cu rapiditate tehnologii noi, uluitoare, care ne vor modifica substanțial viața și munca.
Cui se adresează aceste documentare, gândite ca o lectură relaxantă dar instructivă: tuturor celor care au o componentă digitală în activitatea lor, de la agenții de PR la antreprenori, de la manageri de bănci la cei care conduc fabrici de lapte.
Cui nu se adresează acestor documentare: experților de top din IT&C, mai ales celor specializat în AI.
Prima ediție aici, despre deep fake: „Suntem la un pas de o realitate distopică, în care să nu mai avem încredere în absolut nimic din ce citim, vedem și ascultăm pe internet. Totul poate fi influențat negativ de deep fake, de la politică la sport și evoluția bursei.”
Dacă vrei să te abonezi sau să faci upgrade, click pe linkul de mai sus și mai departe e intuitiv.
Mulțumesc pentru susținere.
Util: Buzzsumo
Este un motor de căutare care ordonează rezultatele în funcție de engagementul textelor care conțin termenul căutat. Ideea e că dacă un articol a fost shareuit masiv, s-ar putea să fie valoros.
Buzzsumo conține și alte bunătăți Social Media, fiind o platformă complexă de marketing online.
Cont trial gratuit pentru 100 de căutări, apoi pe bani.
#deexplorat.
Dacă ai o afacere de promovat
O jumătate de oră petrecută cu ghidul acesta despre User Generated Content îți împrospătează cunoștințele. Și s-ar putea să îți vină idei fresh de promovare.
Copii cuminți pentru părinți cu iPad și iPhone
Aplicația Privilege Points, lansată doar în variantă App Store (iPhone, iPad), funcționează ca un sistem centralizat de recompense pentru copii de peste 4 ani: ți-ai făcut temele la matematică, ai o oră de joc pe calculator, de exemplu. De explorat (dacă îndeplinești condițiile), s-ar putea să economisești mult timp și energie cu negocierile.
Civilization se aude pe
Care e direcția Facebook
Facebook are o divizie imensă, Reality Labs, cu 10.000 de angajați, care lucrează la proiecte de noi echipamente pentru realitatea augmentată și realitatea virtuală. Asta înseamnă 20% din toți angajații Facebook și dublu față de întreaga forță de muncă a Twitter.
Prin echipamentele VR, Facebook urmărește independența față de sistemele de operare Microsoft și Google și, aș spune, o linie de business care să atenueze o posibilă diminuarea ca importanță a rețelei sociale, din motive de îmbătrânire, scandaluri sau reglementări anti-trust. (The Information)
Poate ți-a scăpat: cele mai căutate meserii din lume, cu milioane de cereri de recrutare
Sunt puțini cei care știu sigur cum își vor câștiga pâinea peste cinci sau zece ani. Unele posturi vor dispărea și vor apărea altele noi.
LinkedIn a publicat un top 10 cu cele mai căutate meserii pe piața internațională a muncii și oferă cursuri online pentru aceste specializări. Așa că dacă te gândești să te convertești în graphic designer sau customer service specialist, click aici.
(din Civilization #28)
Îi facem o surpriză lui David?
Fotografia poate salva destine. Este și cazul deja adolescentului David Stescu, care și-a depășit autismul povestindu-și viața prin fotografie (aceasta de sus îi aparține).
Ce spuneți, îi facem în secret o surpriză și o mare bucurie? Haideți să dăm follow în număr mare contului său de Instagram.
Succes, Ioana
Salutăm un nou newsletter românesc Past Tense pe platforma Substack, cel al Ioanei. Cu povești din copilărie și parenting tips & tricks, în română și engleză. Subscribe, va crește frumos.
Recomand: FOMO Special, cu Best of 2020/Trends of 2021 în marcom și social media.
Desertul de azi
O elefănțoaică de 80 de ani ascultă Debussy într-o rezervație din Thailanda. Muzica este folosită ca terapie pentru aceste animale, multe dintre ele traumatizate serios înainte de a ajunge în acest sanctuar.
Nepretuit! Multumesc!
Mulțumesc pentru timp și efort. Superb împachetat acest newsletter.